Tuesday, November 11, 2008

xde apa yg best kalo nk diciterkan..tp dsebabkan xde keje, buat2 la rajin mgetik kebod nih...diikutkan mggu ni je la tggal kalo nk rilex pun..start next week smpai hjg thn nih bz nk wat AI(indeks akauntabiliti), kali nih outstation nyer dekat jer...kt Kem. pljran nih & KBS (Kem Belia & Sukan), sib baik dekat, lama pun makcik x kesah...ms kt audit dalam dlu, AI nih mkn ms smggu jer, sbb bt kt PTJ kecik...skg ble da kt audit negara nih, AI pn smpai berbulan2 sbb besaq weiiii..satu kementerian kn settle...berat tggungjawab ni, tp da keje, amanah tu...

pepagi kuar keje jam 7.10, sampai umah 5.30, balik jer, anak2 berlari2 dapatkan aku...rindu benor la tu..dlm kul 6 ptg, bawak la anak2 kuar amik angin depan umah, bukannya tiap2 hari, kalo x penat sgt la...x lah anak2 terperap je dlm umah, bosan gak mrk..

pg td anak2 aku bgn jam 5am..nasib yg adik tu bgn main kejap jer, tp kakak jer lebih2, x tido sampai pagi..mulutnya x henti2 ckap, ngan aku2 skali x leh tido, dok layan dia..kejap peluk aku, kejap peluk adik..dia ckp.."bu, akap (dakap) bu, cayang ibu ni", kedian peluk adik.."dik, akap dik, cayang atie ni"..pg td kakak ngikut aku p bli nasi, siap suh aku bli kuih lg, "nak kuih..nak kuih..."skg nih ela x la bosan sgt dok umah, sbb kwn sekolej dia dtg mggu lepas, anak2 aku lagi epi ada kawan leh main2..

atie da pandai sebut kakak,nama dia sdiri, turun katil pn sdiri...mkn x nk bg suap, sumernya nk lakukan sdiri...paling suka tgk iklan itik digi tuh..siap joget2 lagi, sama naik ngan kakak...faqihah lak, time aku ajar ABC yg ada gmbar haiwan, tiba jer kt huruf D (duck), mulanya sebut itik, kedian..siap tiru iklan itik digi tu la, ngan bunyinya skali..aduhhhh nk tergelak...

0 ulasan:

Post a Comment