Friday, January 2, 2009

3 jam!!!!...bayangkan dr kul 3 smpai 6.30 ptg aku biarkan anak2 aku main kt funland brsebelahan parkson alamanda...kbetulan ada hal ckit kt sana, sambil2 tggu ela abis keje jam 6.30...biar puas ati mereka..tu pun jenuh diajak balik, faqihah x mo..siap jerit "tak nak balik".."bye2 ibu"..sambil lambai2 & flying kiss aku...almaklum la cuti umum..budak2 punya la ramai dalam tu, risau gak kot2 terlanggar ngan budak2 besar, atie pun sama, sronok sgt naik gelongsor, tergedek2 jalannya, x larat aku dok kejar dalam tu...time aku dok mkn2 kt luar, hanya atie jer kuar mkn, faqihah langsung x nk kuar, sayang nk tggal funland tuh..ble da betul2 lapar br kuar, nah..abis air soya sebotol, masuk lam tu balik...uihhhh kira puas ati lah, naik keta pun sampai terjelir2 lidah, mana taknya, letih la tu...gerak je keta, terus tido dua badik, penat...lagipun mrk x tido lg hr tu...

kwsan perumahan aku pun ada gak tmn menan nih, myb x puas main kt sana, lgpun budak2 besar yg main...hr tu skali ada anak keling yg x brape betul agaknya, main gelongsor, faqihah lak berdiri kt tepi glongsor tu, tetiba budak tuh tarik rambut faqihah smpai bawah, nasib aku smpat pegang, kalu x da jatuh tergolek anak aku....aku apa lg, maki la budak tuh, geram gak, nangis2 faqihah, mmg sakit oooooo....mcm2 terkeluar dr mulut aku, budak tuh sengih2 jer, tangan gatallllll jer nk tampar budak tuh, nasib iman kuat lagi..hehehe...ntah mana mak bapak dia..kalu ada, harus dah mkn kerepek pedas aku nih...

0 ulasan:

Post a Comment