Thursday, June 4, 2009


Assalamualaikum...Hari ini tak ada apa aku nak buat kat rumah sorang-sorang,ak ambil kesepatan yang sekejap ni nak kemaskini laman blog aku ni yang dah bersepah-sepah aku rasenyala...Firstly aku nak setting balik apa2 yang patut dalam entry dan sidebar blog aku ni supaya taklah nampak bersepah-sepah, antaranya ialah:-

1. setting balik sidebar biar kemas
2.entry-entry lama yang dah bersawang tu aku akan buang...hehe..(sikit jer) nanti marah pulak cek mek molek tu..:)
3.kalau di perhatikan ,betul2 aku ada tambahkan sikit..iaitu bahagian (bacalagi) supaya taklah berjela-jela pagenye..
4.kalau di perhatikan ruangan-nuffnang X-Change aku dah hilang...(sebenarnye blog aku dah kene ban kat diorang adus...dari status Glitterati kepada Ordinary(non-exclusive) (nilah padahnyer selalu duk godek2 bende ni) uwaaaa...

Okeylah nampaknye dah lewat dah ni guey nak gie solat jumaat dulu bye wassalam.

1 ulasan: