Sunday, May 16, 2010

Ya ALLAH...umah sape la byk sawang sgt nih..dh brape lm agaknye tuan umah ni x kemas umah...da mcm stor usang rupenya...hadooooiiii malas tul aku nk hapdet benda nih..manyak bizi ma.... kt opis mmg x dan nk usik, balik umh lg x dan nk jenguk...balik keje byk lg benda lain yg nk bt, mlm lak tido awal, penat ngan jam, bukannya penat ape...tambah2 lg tgh pegnen nih, asyik mengah jer...kalo nasib x baik gak slalu ulang alik masuk toilet..ada skali tu 4-5 kali
mun***...x larat woooo...dlm 2 mggu nih ok jer, tetiba smlm mun*** lg, dh setat pulak la 2, yg terharunya stiap kali nk mun***, anak2 akan ikut montot, nk tgk katanya..ble dh uwekkk2, mula la memasing ckp.."kakak sayang ibu, nape ibu mun***".."adik syg ibu jugak"...stgh org morning sickness jer, tp aku x kira ms, asal masuk jer mknan, mula la rs nk kuar balik...2 yg x larat 2...ngan sakit kepala lg..kalo bab masak plak, mmg aku bleh masak, tp x leh nk telan apa yg aku masak, mkn pn ciput jer..kira nasi anak2 aku lebih byk dr nasi aku...susah tul nk sesuaikan makanan ngan pewut nih...stakat ni apa yg aku nk mkn sumernya dh dimakan, ada 1 lg yg blm terlaksana.."nenas"..hohoho sedapnya ble ada jual buah nenas potong kt cafe nih...kecur air liur tgk...ble la pewut nih nk besar, nk mkn sepuas2nya..nyum..nyum.
anak2 mmg teruja ble tau aku pegnen, sumer pakat dk cium pewut muncit aku nih..siap ckp "sayang bby"..yg nk trgelaknya, adik siap ckp kt bby.."bby,sian ibu muntah, byk ni (siap tunjuk 5 jari dia"..hehehe...
sbnrnya xde gmbr2 trbaru yg nk dmasukkan..nt la ble rajin nk brgambar aku masuk la nt pic 2 yer.

0 ulasan:

Post a Comment