Monday, October 6, 2008

salam sumer....
pose dah...raya pun dah...sumernya dah...gantinya pun dah ckit2...hehehe...gatalnya tangan aku sbb da lama x mengetik keyboard nih...almaklum la bln pose br ni bizi yg teramat...2 weeks dok ulang alik p JPN Seremban, sampai kuih raya tak terbuat...raya kali ni main order jer...ikutkan ati mmg teringin nk buat, tp ble blk je umah, trasa pulak penat....xpe lah, insy raya thn depan try la buat ngan anak dara aku tuh...tahun ni mmg beraya sakan anak2 aku, sronok ble lihat mrk bermain ngan sanak saudara...aku la paling teruja ble time bli baju raya anak2...sumernya sama kaler satu fam...cam x hengat dunia ble berbelanja nih...

yang aku 10sen ble tersekat dlm jam..punyer la lama, korang kira la, dr kul 4 ptg dr umah mama nk p umah hubby kt bachok smpai jam 9 mlm..yg slalunya 1 jam lebih...ntah dr mana dtgnya manusia ramai2 nih...time nk balik KL pn sama, jiran aku brtolak dr klate kul 11 mlm, kul 5 pg br sampai Gua Musang...punya la lama, nasib baik kami balik ikut Grik, lancar je jln...

bulan ni aku x hantar anak2 p taska, memandangkan adik aku Ela da abis blaja, aku mtk tlg dia jaga anak2 aku..nasi utk anak2 aku da masakkan siap2 dn lauk utk ela mkn pn da sediakan, kesian gak takut x sempat nk msk sbb dok layan kerenah anak2 aku yg sama2 buas tuh...skg hati aku senang ble lht adik dn kakak bergurau semasa sendiri, kakak nmpak lebih matang dn penyayang, tp kekadang tu ade gak bergaduh..kakak yg mengalah dulu, adik sntiasa menang...setiap kali dengar kakak cakap, mesti ada yg nk tergelak, lucu sangat...dia dn adik suka sgt menyanyi...kira terhibur la ble bersama mereka...

0 ulasan:

Post a Comment