Sunday, December 14, 2008


Salamz..bertemu kembali ..lama aku tak update blog ni, ok, aku nak cerita sedikit tentang suasana raye kat kampung..so layanlah pic yang sempat aku snap sepanjang aku kat kampung .

Sempat jugak aku berposing anak beranak di pagi raya

Sebelum gie solat sunat hari raya, kena jamah dulu sarapan ( ketupat dan tapei)

Wah! ni plak xtvt lepas solat hari raya..sesi pujuk rayu..(abe mat duk pujuk lembunya..hehe)

haa...dah berjaya...sekarang dia(lembu) dah menyerah..tengok cik abe yang seluar putih tu..dah tak sabar nak kerjakan lembu tu
Alhamdulillah...Selamat sudah..

Aiks..takkanlah tengok saje cik abe weh!..
Olos!..tengok apa tu..perut muda tu aku punya...!

Lapah-lapah..pakat2 kite

Ok..macam ni cara potong daging ..

Sibuknyerr..cik abe seluar putih tu

Proses melapah daging ni siap pada jam 12.00 tghri..

0 ulasan:

Post a Comment