Wednesday, March 25, 2009

skali nengok, mmg btul2 dlam pantang anak dara aku sorang ni, tup2 dapat kembar 2 lak cucu aku kali nih...hihihi...tu lah faqihah selepas balik dr Nilai 3 ahad lepas....alkisahnya abg aku yg kt shah alam pn ikut sm p nilai, sambil bw mama yg dtg dr kg, kbtulan kaklong aku kn lapor diri kt cni..ada la 2 anak patung ni yg brkenan kt ati faqihah, so abg aku belikan lah, kalo bli 1, mmg sah2 dengki lak atie, kena la beli 2..ble da ada 2 ni lain lak jadinya, kakak lak take over, sumer nk kt dia, apa lg, meraung la si kecik tu...

yg aku nk trgelaknya, anak patung tu siap skali ngan botol susu dn tido lam bakul, faqihah pandai lak bermain2 ngan "anak2" dia ni, memulanya dukung, pahtu amik susu bg kt "anak2" dia, di susunnya anak2 kt tepi, dia lak tido mengiring smbil usap2 kepala dia dn dodoikan anak2 dambil nyanyi..tapi tu la, sayang lak aku x sempat snap gmbar dia time tu...rugi..rugi...atie pun pandai, amik botol susu, pah sumbat lam mulut patung tu dn tepuk2 anak patung dia...hai, macam2 peel bebudak zaman skang ni..

0 ulasan:

Post a Comment