Tuesday, February 2, 2010

Minggu ni sj faqihah ngamuk2 x tntu pasal...slalunya hr senin je bt prangai x mo p school, sib baik senin br ni aku choti, leh hantar dia p school...slasa pulak ngamuk nk $$, bangun pg trus nangis2 nk $$, abie dia lak kasi 20sen, dia xmo, aku bagi singgit pn x mo, tnye dia nk $$ camne lg, dia ckp nk yg merah (10 hengget tu)..ni sah2 mimpi org bg $$ merah kt dia, ble sedar2 $$ xde, nangis la dia..agaknya la...ptg smlm pn bt prangai lg, kul 7 ptg xmo masuk umh lagi, nk main2 lg, pdahal budak2 lain sumer da balik, apa lg, aku kejor dia smpai umh hjg, dia mjerit2 xmo balik, malu gak aku kt jiran2, da la nk maghrib time tu, dia lak dk mraung2 tgh2 jln lari, jenuh nk pitas (kejar)...pg ni pn bt hal lg, bangun tido x nk p school, nk jalan2 katanya, abie pujuk suh mandi dlu klu nk g jln2..lepas mandi, ngamuk nk pkai bj pusing2 (gaun) nk p jln2..pdahal aku da letak bj kurung n tudung ats katil sblm p keje..mmg tu rutin aku tiap2 hr, sediakan sarapan, pkaian hubby n anak2, br p keje...faqihah lak xmo pkai bj yg aku letak...jenuh abie dia pujuk, x mkn saman, mraung lg, dok panggil "ibu..ibu"...aku pn x tau nk bt camne, nk pukul2 kesian lak, dia budak lg, mn reti apa2, tp ble da geram, tringin gak pukul, tp cukup la skadar marah2 mulut dlu, abnrnya aku x sampai ati nk lepas geram kt budak2 nih...tp ble da melebih2 tu ada gak tahapnya...


0 ulasan:

Post a Comment