Sunday, May 1, 2011

6 TIP JADIKAN HUBUNGAN SEKS LEBIH NIKMAT

Mungkin kenyataan yang saya akan keluarkan ini akan memeranjatkan anda, kerana mungkin selama ini anda sering mengabaikan aspek ini. Malah mungkin juga segelintir anda memandang remeh tentang soal kebersihan ini yang secara tidak langsung sebenarnya memberi keselesaan kepada anda setiap kali menjalinkan hubungan seks. berikut adalah 6 tips yang berjaya saya kumpul untuk di kongsikan bersama-sama:-

1.TUBUH BADAN SEBAGAI PENGHUBUNG
-Tubuh badan hendaklah sentiasa segar dan sehat.Ianya amatlah penting dalam hubungan seksual.
-Tubuh badan hendaklah berada didalam keadaan besedia
sebelum mengadakan hubungan seks.

2. KEBERSIHAN MULUT
-Hubungan seks anda akan menjadi hambar jika anda tidak menjaga kebersihan mulut.Gunalah pencuci mulut yang dapat menghilangkan bau yang kurang menyenangkan.

3. LIDAH ADALAH PUNCA BAU NAFAS

- Untuk pengaentahuan anda , lidah juga memainkan peranan yang penting dalam menghasilkan bau yang tidak menyenangkan,jadi anda hendaklah selalu membersihkan lidah selepas berus gigi.

4. BUAT PEMERIKSAAN GIGI SETIAP 6 BULAN

- Amalkan rutin 6 bulan sekali berjumpa doktor gigi. amalan ini adalah penting demi menjaga kesihatan gigi ke tahap maksimum.

5. KEBERSIHAN ALAT KELAMIN

- Bagi wanita yang mementingkan kebersihan , kini di pasaran bermacam-macam jenis pembersih luaran faraj di jual. Selain membersih,ianya juga dapat menghilangkan bau serta ketidak selesaan kepada wanita.ini adalah penting dalam menjamin hubungan seks anda lebih nikmat.

6. BANGKITKAN GHAIRAH OTAK

- Organ yang paling utama dalam hubungan seks, bukanlah anggota kelamin...tetapi otak dan juga pemikiran memainkan peranan yang amat penting. Pemikiran yang tenang dan selesa dapat memaksimakan kenikmatan dari hubungan seks tadi...Jadi berusahalah untuk membangkitkan keghairahan otak demi mencapai hubungan seks yang lebih nikmat.

0 ulasan:

Post a Comment