Thursday, November 15, 2007

Yea..yea..esk blk kg..gumbire rasanye ati ble hari yg ditggu2 dh tiba,x sabaq nk blk jupe anak yg tercinta kt kg, dh sebulan ibu x jupe kakak qihah ni, ibu rindu sgt2,terubat rindu ibu kalo dpt peluk dn cium kakak qihah nt...eeeiii geramnye...

ibu x sbr nk mandikan,suapkan,dodoikan,dukung,belai,main dan bermanja nga anak manja ibu nih..jaga la abie, sampai je umah umi,ibu cpt2 buka pintu keta,lari amik anak..hehehe...pasti ibu yg dpt dlu...kuang..kuang..kuang..

mama nga papa xde kt umh sbb g perlis,ade rombongan kawin anak jiran aku,so k.long aku yg jaga adik2 kt umh mama,maknanya sabtu ni(esok)br mama nga papa blk, tp x tau la ms mn tiba,aku nga tanpa rs segan silu da suh k.long masak lebih2 sbb aku smpai kg dlm kul 1-2 ptg kot, sempat la lunch kt umh..

lupa lak,di kesempatan ini aku nk ucapkan bebanyak tima kasih bt my hubby sbb bli set brsalin utk isterinya yg trcinta dn comel ni..(mesti intan jeles...kah..kah)my hubby lak sanggup amik cuti hr ni sbb nk ata dn amik aku keje, biase la da sayangkan isteri mestilah brkorban..ye tak..hehehee..

citenya cmni,my hubby balik scr mgejut mlm td,dia x habaq pn nk balik,aku dok syok2 sms nga my hubby,dia pn asyik reply jek,x sangka lak tgh drive dok sms nga bini..my hubby siap tanye lg aku nk mkn pe mlm ni(mlm td la)aku ckp mkn roti je la..dlm kul 9mlm dia sms bgtau jap lg jiran aku (x leh sebut nama)mai ata beras kt umah(sbrnya beras umh aku da abis kelmarin)eeeeeeiii malunya aku kalo betul jiran aku mai ata beras,aku ckp nape la suh jiran tlg beli,bt malu je kt family dia..tup..tup ade org ketuk pintu umh, aku suh la adik pompuan aku bukak pintu,ms tu aku dok pekena roti nga air kopi merah,dlm ati,ALLAH je la yg tau btapa malunya aku kt jiran tu...aku nga lapa nye terus mkn roti smpai abis seketul dn biskut 5 kpg...alih2 ko tau sape mai ata beras????????laki aku la....................tipah tertipu...mati2 aku dk ingt jiran aku yg mai,rupe2nya aku telah diperdaya oleh suamiku tersayang..geram je rasa ati ni...byk lak tu lauk nga sayur dia bli,apa2 pn tima kasih la bebanyak ye syg...lepas tu aku masak mee grg basah,my hubby nk makan...abis gak 2 pggan, kira berbaloi la aku masak..sedap(chewah)

0 ulasan:

Post a Comment