Tuesday, June 17, 2008

tiap2 mlm mesti athirah bangun main, siap bg upah kt aku lagi tu...klu stakat bgn minum susu pah tu tido blk ok gak lg...tp ni idak, klu da bangun, pertama skali basuh berak dia dlu, pahtu harus main2 , nk mrangkak situ la, nk panjat ni lak..buas tu anak aku sorang ni, klu sda bangun kul 1.30 pg, kul 3pg lak br tido..yg kena pantaunya aku la, klu x, abis diredahnya si kakak yg sedap tido tu, pg td siap panjat kpala kakak lg, faqihah pulak, klu da tido susahnye nk sedar..nasib baik ms adik dia panjat kepala dia x sedar, klu x, mau nya nangis, da la dia tu manja ya amat..athirah klu da sedar, zuuup..terus bangun dn pandang skeliling cr aku, ble da nmpak aku, mula la tersengih2 ngan lajunya nk terkam aku...klu x amik mula la pasang volume kuat2...skg ni dia suka sgt nk memanjat...x kira la aku k,keta kakak dia k,penyu besar k, katil k dn mcm2 benda yg dia leh pegang, sumernya nk dipanjat...time atas keta lak dok diam jer..ble da smpai umah, dn park keta, mula la dia bingkas bangun smbil terkial2 tangan tarik tali pinggang keledar dia tu nk kuar, x dan2 aku nk angkat, lmbat ckit mula la nangis nya...ade satu pagi tu aku nk p keje, terserempak lak ngan uncle depan umah, korang nk tau ape yg dia tegur????""slmat pagi, nk p keje dh ke...hensem la anak u"...HENSEM????huhuhuhu cedih aku...tp xpe..tu makna nya anak aku lawa la tu..hehehehe...pg tu gak, ble da smpai opis, aku cam biase la berjln nk p taska, terserempak lak ngan 2 org staf pompuan, siap tegur, lawanya kakak...faqihah ni pantang lak dipujinya...mula la tersengih2 tersipu2 ble org puji dia ni lawa..siap berhenti lg, org tu ape lg, sentuh la pipi dia, skali lg kembang lubang idung dia...hiks..



adik yg x reti dok diam



kakak yg sentiasa kontrol ayu

1 ulasan:

  1. mmm..2x5 mcm wana comel jgk la..hahaha...

    ReplyDelete