Tuesday, June 24, 2008

klu diikutkan apa yg aku nk ngomel ni yg kelmarin nyer..spatutnya hr ni citer lain..ahhh x kisah la bila2 pn..kelmarin k, hr ni k, esok k, lusa k..janji aku ada citer..masuk je opis, terpampang ats meja aku note ngan fail yg bos kecik bg kt aku suh wat..kalo la dia kasik ngan thumbdrive skali ok la gak, x yah la wat keje manyak kali..tanpa bersarapan aku trus retype blk surat 2 sbb bos besar nk pg tu gak, nk kasik KSU..ble da siap sumer dn tunjuk kt bos, ade2 jer yg kn bt balik..tp yg ni bkn salah aku..ni bos kecik yg bt sumer dn ade lam komp dia, dia lak kursus 2hr..bilik dia lak berkunci, kunyi nye lak dia wat balik, aku nye lak...brape kali byk lak daaaa....kena la taip satu2..time genting2 cmni perut lak berbunyik..lapar gamaknya..mn x lapar, dr pg dok ngadap pc jer..mgamuk la makhluk2 lam perut aku nih..ble da siap, cm biase la kn tunjuk kt bos dolu...ble da tunjuk, ade lagi la pmbtulannya..bukan pmbetulan apa yg aku bt salah, tp dia potong para tu para ni lak..bt lg...kedian bos besar mai tmpt aku nanye da siap k keje p.point yg dia suh tu, aku ckp, nk siap cmner da bos suh wt keje ni dlu..wah brani gitu aku ckp kt bos...cam x caya laks..hehehe..bos ckp ok la..ok la...settle yg nk hntr kt KSU ni dlu...begitu la shgga jam 12.15 tghr br settle sumer..sbnrnya aku ngan datin jer kt opis, yg lain2 sumer x der..tu keje aku kn bt..fuhhhh lega den ble keje da siap nih..trus angkat kaki p kantin sblm bos panggil..larikkkkk...smpai cafe, sumer lauk da abis, sayur jek tggal..cam perli aku jer cafe ni...pdahal ms tu br 12.30...malas nk pikir ape2, aku bli la bhun sup..ni satu, aku da ckp x nk sayur, dia p bubuh gak taugeh tu...lapar2 ni aku mkn org kan..haaaa....kedian bli lak pise grg..wah, nafsu mkn kuat tul..

0 ulasan:

Post a Comment