Sunday, July 20, 2008

wah,wah,wah..awalnya aku kuar umah hr nih, kul 7pg lg..maklum la pg nih aku kn lapor diri kt HQ, lepas p hantar anak2, aku trus p HQ, risau gak kot2 jumpa ngan Dato Zah nih..untung gak jumpe ngan en Mustafa, mg sblm ni ciqtan da bgtau aku yg en Mus ni baik orgnya, nengok gambar pn cam lucu jer muka..hehehe, dan lg mgata orang...mmg baik la, siap berbual pjg lg ngan dia, cam da lama kenal lak, kedian dia bgtau yg aku dtempatkan kt Kem Plajaran..alhamdulillah...rezeki brtambah nih...en Mus ade gak bgtau aku, nt ble da lama keje kt sn, nt leh la aku tarik masuk my hubby..tukar tmpt ngaja la, jgn salah paham lak..
jenuh aku nyari parking, bukan main susah tul parking kt cni..mrata2 keta park sn park ctu, ade yg block keta orang la..hish mcm2..nak x nk aku park kt tepi jln mnuju alamanda,jauh pn jauh la jln kaki nih, kira eksesais la nih...kira opis aku nih dkat ngan alamanda la, jgn jeles yer..terutama skali ciqtan..hahahaha, aku ngan k.zura da dkt ngan tempat shooping gitu..
bos tmpat aku nih pompuan, mmg baik, siap luah masalah aku kt dia...sib baik dia nih jenis yg mudah paham, so x yah la aku nk ckp lebih2 ngan dia..kwn2 cni pn ok, otai2 cam kwn2 opis dlu..kepala leh masuk geng la..tp kwn2 aku nih ckp bos nih jenis straight ckit, sumer x suka dia, tp masa aku borak2 ngan bos, dia ckp dia ok jer, bukan jenis straight punyer orang..ntah aku pn x paham, nk caya yg maner, ble da lama keje br la tau sape betul sape salah..tggu je la..
yg x best nyer ble meja aku bertentangan ngan bilik bosssss...uwaaaa nak nangis pn ade, potong line tul la...xde harapan la aku nk godek2 tenet x tentu pasal cam dlu, silap hr bln, tgh dok khusyuk surf tenet, bos mjeling2 dr dalam..tak ke naye aku..tu la sebabnya da lama aku x hapdet ini blog...huhuhuhu...siksa gue...

0 ulasan:

Post a Comment