Tuesday, July 8, 2008

ble umo genap 7 bln, mcm2 hal athirah ni..ada yg membuatkan aku ketawa, sedih, geram pn ada..mlm2 dua badik tu mesti bangun mnyusu 2-3x...skg da pandai memanjat puleeek, ms umo 6 bln, mula bangun berdiri, da 7 bln ni memanjat xhingat menda dah..dr penyu smpai atas meja kakak dia dipanjatnya, katil kt bilik pn sm, cuma kaki jer lum smpai ke tahap tu...keta kakak lak, suka2 dia jer tolak sn tolak cni..mula2nya pegang, pastu berdiri, kedian tolak lak smbil berjalan, tp aku tlg pegang keta tu jer,kan x pasal2 lak ade yg jadik stunt girl lak anak aku nih..malas nk citer panjang2, jom kita layan je gambar2 ni....


budak yg x reti dok diam...

kakak menjerit ble adik tarik2 rambut dia..malas nk layan adik, kakak palingkan badannya


mlm mggu lepas hubby ajak p mkn pizza smpena ptukaran aku, padahal surat ptukaran x kuar lg pn..hihihi..apa2 pn tima acih anyak2 hubby cayang...tima kasih daun kladi, kalu leh, blanjer la lg..hehehehe

tu lah rupa "peace" faqihah


bkn stakat tu jer kdudukan faqihah, ade yg panjat dinding sblh, nk tgk budak sbayanya tgh mkn


adik aku, apis yg kontrol ensem...dia lah yg aku import dr kg, suh basuh umah kt smyih dn jaga anak2 aku lam ms smggu lebih...tq pissssss


hubby cayang pn kontol ensem gak ker..hihihihi, pdahal ms ni mata tgh sakit, tp sbb da janji nk blanjer isteri terchentanya, kuar gak la..

aku yg sentiasa mantain cunnnnnnnn gempak...hahahaha

5 ulasan:

  1. ciq na, yg last sekali tak tahan tu... hehe...

    ReplyDelete
  2. tu la pasal..nak jgk suruh kita puji dia ciqna comel..hehehe..

    ReplyDelete
  3. teringin la tgk pizza tu..nak kn pow abah ick la..

    ReplyDelete
  4. tahniah mumy.. bestnya pizza, tp sheeda on diet.. klu nk gak tggu besday amalin kot. besday balqis mkn kfc.. kena diet betul2 ni, bdn dh gemuk sgt. mumy dh brenti mkn ubat ker? qihah besar ni byk ragam melucukan ek. comey jer thirah pkai spet rmbut. leh dok diam ker qihah? sheeda x pernah bwk pkdai mkn lg mrk berdua, tkut x terkawal...

    ReplyDelete
  5. mekasih...susah gak nk kwal mrk brdua kt kdai, nk mkn sdiri pn payah, faqihah ngan ragamnya, panjat sn sni, athirah lak ngan tangan keciknya nk amik tu ini, ble suap sup, x dan2 nk..x leh brhenti suap, kalo x nangis la jwbnye..mami mkn lg, ade 2 mggu lg nk abis, lepas ni x nk mkn dah..nk diet blk..hehehehe

    ReplyDelete