Tuesday, April 14, 2009







minggu lepas seminggu aku dok ulang alik dari umah p kursus kt Akademi..bukan AF yer..yang ni AA (Akademi Audit)..penat woooo, sakit tulang blakang aku nih dok drive, da la keta manual, lenguh kaki dok tekan pedal clutch,tersangkut lam jam lagik pagi2..tu pn kuar umah 7.15, mujur gak kursus setat 8.30...yg den (br sminggu p N9 da ckp lorat sn..hihihi) x tahannya lepas jer tol sg ramal, trus jam...aisehhhh, ni kalo x cilok2 x lepas, kul 8 kt situ lagi, bayang kan la tuan-tuan puan-puan oiiiii..tensen lagu ni..kalo shari dua x pe la, ni seminggu cik oi...ish, nampak sgt x ikhlas aku ni kan..hehehe, bkn x ikhlas, tp bengang ckit, sebenarnya bukan aku kena p sn, orang lain, tp orang tu leh lak bg mcm2 alasan, leh lak bosh timer, kalo aku...eeeeeeiii rasa cam nk sembur jer kt muka dia tu biar padan...geram nihhhh...

0 ulasan:

Post a Comment