Monday, April 27, 2009

kalaulah aku jadi burung, leh terbang tinggi2..tp ble jadi burung, nt
kena tembak dek orang, mati katak aku..ish,x leh jadi ni..

kalaulah aku jadi bunga, mesti cantik ble kembang mekar..tp klu tuan
umah x jaga aku, x kasi mkn mnum, layu aku dibuatnya..cancel la

kalaulah aku jadi ikan, alangkah bahagianya dpt berenang ke sana sini,
nak-nak klu dok lam akuarium, lagi syok jadi perhatian orang...tp klu
time terdesak, leh jadi hidangan lak aku nt..kes naya ni

kalaulah aku jadi keta, fuyooooo lawa siok keta tu, berkilat dn cantik
mata memandang ngan sport rim, body, spoiler...kalau la tuan aku
jaga..kalau idak, sebulan skali lum tentu dimandinya aku ni

kalaulah aku jadi aku.....emmmmm simpan aje la angan2 tu sumer, dah
sah2 xkan jadi kenyataan nyer lah..

0 ulasan:

Post a Comment