Thursday, December 3, 2009

Assalamualaikum...w.b.t...masih lum terlambat tuk citer suasana raya haji baru2 nih...pepagi buta 25hb br2 ni kalut sumbat brg2 lam bonet keta, nk balik kg la katakan, kena la brtolak awal2 kalo x mo ngadap jam..sib baik la keta x byk, cuma kt kuala krai je la sumbat sikit..mmg x dinafikan kalo da smpai klate, jadik kura2 la, memasing bw keta cam semut...

alhamdulillah, smpai gak umh mertua jam 2 ptg, mujur la banjir da surut, hujan pn dh reda utk 2-3 hr nih..cam biasa la anak2 aku mula2 smpai umh tok nenek, sumernya jual mahal, nk berkepit gak ngan aku...seperti raya2 sblm nih, aku n hubby gilir2 la raya..kalo pagi umh mertua, ptgnya umh mak aku lak, begitu lah sebaliknya...kami mmg xde masalah blk kg nih..kalo cuti 6 hr, kn pandai2 la bg masa 3 hr kt sn, 3 hr kt cni..adil kan...tp raya kali nih trasa hambar jer, mama n papa masih kt mekah lg, jadual balik 9hb nih...x sabar nk jumpa mrk, winduuuu oooo

pg raya ptama kt umh mertua, pagi2 tu memasing melawakan diri, ble daging naik umh, memasing la pakai uniform masuk dapur..hahaha..anak2 aku lak sibuk nk p tgk org sembelih lembu korban, ms dok tambat lembu tu bukan main lg anak2 aku tepuk2 tgn smbil nyanyi...potong..potong..potong..ala lagu kt iklan dlm tv tu la...ble lembu da moooooo, masing2 mjerit takut...huhu..

gambar raya lak x sempat nk snap sbb sibuk dk snap daging kt dapur..

0 ulasan:

Post a Comment