Friday, December 11, 2009

Alhamdulillah....10hb br2 ni kedua ibubapa aku slmt sampai ke tanah air. sepatutnya 9hb jam 8.40 mlm dijangka tiba di epot, ttp ada mslh teknikal, jadual pnerbangan trpaksa ditunda, jam 12.13 mlm semuanya selamat kembali...tggu punye tggu, kul 2 pg br mama n papa kuar dr balai ketibaan, x dpt dgambarkan btapa gembiranya mrk ble dpt brjumpa anak2 n cucu2 mrk, kami adik badik sumer mnunggunya dr jam 11 mlm...dr jauh lg faqihah mmanggil neneknya...apa lg mama aku trus terpa faqihah n diciumnya kami anak branak, diikuti adik2 aku yg lain, bgitu gak nya papa...dr umh lg faqihah bgtau aku yg dia nk bw coklat 'choki-choki' nk suap kt nenek nga tok ayah nya..hehehe brtuah tul anak aku tu..

penerbangan tuk pulang k klate lak kul 7.50 am..mulanya kami adik badik ajak mama n papa tido umh aku, tp mrk x mau sbb flight awl sgt, tkut trlepas lak..so kami sumer bermalam di epot...ala kt tepi kfc tu kusi berlambak..kt sn la kami sumer brehat..anak2 aku x lepaskan pluang keemasan naik plane menan yg ada kt sn, jam 4 pg pn masih dk main...aku lak x leh nk tido, kn jg bdk2 main..huhu...slps hantar mama n papa naik flight, kami sumer balik umh aku n brsarapan d sana..aku lak amik EL...sakit pala x tido 1 mlm..huhuhu

0 ulasan:

Post a Comment