Tuesday, January 12, 2010

Alhamdulillah.....dh byk perubahan sjak kakak masuk taska nih...byk benda yg dia dh blaja, wlaupun br smggu hantar sn..utk bln ptama ni pakai bj biasa dlu, tp kn pastikan smuanya tutup aurat, bln 2 nt br pkai uniform...ms nk cr kasut skolah dia lg la...dh la tuannya kecik, susah bebenor nk cr saiz...tp jumpa gak la saiz yg kcik skali...dh tu pndai memilih lak..kalo pkai baju pink, tudung pn nk pink gak, kalo pkai bj hitam, nk tudung n kasut hitam jgak...adoiiii kecik2 pn dh pndai nk brgaya..

kt taska diorang blaja cm biasa d sblh pagi, sblh ptg lak blaja iqra', solat dll..balik umah pn nk solat skali ngan aku, kalo aku solat dlu dia marah, suh tggu dia, tggu dia amik wudhuk dlu, pah pkai tlekung sdiri, x bg aku pkaikan, ble slesai solat, trus lipat tlekung n sjadah...sejuk perut aku..hihihi...kalo lipat kain, dia pn sibuk nk lipat sm, tp pkaian dia la, sbb cikgu dia ajar kt skolah katanya...adik pn sm nk ikut kakak sbb adik ni suka ikut benda2 baru nih...dia cepat blaja..
bt ms ni aku xde lg gmbar2 trbaru...nt ada ms trluang aku uploadkan gmbr ye...tunggguuuuuu

0 ulasan:

Post a Comment