Monday, January 4, 2010

Salam sumer...slmt berblog kembali...slamat tahun 2010 jg kpd sumer kengkawan blogger nih..smga hidup ngan azam baru...

4hb adlh 1st day faqihah p taska al-hidayah, kbtulan aku amik EL sbb atie dmam n sakit mata, kesian dia, da kuyus anak aku tuh..huhu...kul 8.30am kt taska,ngan smangatnya faqihah mlangkah masuk skolah dia, snk lepas tgn aku,siap suh aku dok skali ngan dia, x bagi aku tggal ...time dia masuk bilik utk brkfst, aku cabut lari..

taska tu bukak 8.30 - 6 ptg, kalo anta awal @ amik awal pn xpe..stakat ni budak2 x brape ramai lg la, dlm 10 org gtu, cikgu lak 3 org, snang la cikgi2 diorang nk kawal bebudak tu..kt ctu diorang amik 4-6 thn, tp ada gak yg kecik dr tu..insy thn depan aku nk hntr atie sm sbb thn ni dh terikat ngan pgasuh lama..


atie pn nmpk x hepi sgt sjak dok sorang nih, dlu ada kakak leh la buat kawan gaduh...tp ble balik je umah trus start brkelahi, ada je yg x kena 2 badik tu...yg x tahannya kakak yg slalu kn buli dek adik dia...

0 ulasan:

Post a Comment