Sunday, January 24, 2010

Adoiii....malasnya nk p keje, bukan psal keje blambak, tp malas nk ngadap jam tetiap pg..tu pn kira paling awal aku turun p keje, kul 7 pg, masih gelap gelita lg aku da kuar umah, kekadang tu x sempat nk hantar anak p umh pgasuh, pdahal sblh umah jer, bukan ape, segan gak nk p hantar umh org d awal pg, sib baik hubby faham...

dr umah adalah lebih kurang 5 tmpt yg jam nyer..nk mlintas kt jpj umh aku lg dh mula jam, kedian lepas tol sg ramal dh jam, masuk putrajaya kt jambatan nk p p.14 jam, jln nk masuk alamanda(jln blkg p opis) lg jam..kalo ikut jln dpn pn jam gak, abg polis dk kawal lg la jam..huhu..

pdahal kul 7.30 tu dh dkt nk sampai opis aku, tp dsebabkan ke'jam'an ni la menjadikan punch card aku kekadang menyala..waaaaaa...hampir stgh jam tersekat...kalo x cilok2 alamatnya..paham2 la...da la parking keta jauh, kn jln cam lipas kudung nk p bangunan opis tu, x kira la berjubah k berbaju kurung k, hilang la kejap keayuan aku utk smentara tu..muahahahaha

0 ulasan:

Post a Comment