Saturday, January 19, 2008


Semalam lepas boring aku dok rumah,aku ajaklah kekawan pergi ronda-ronda bandar Teluk Intan..aku bertolak jam 3.30 petang gitu, perjalanan tu memakan masa dalam 1 jam je..tak la jauh sangat dari Sungai Besar ke Teluk Intan..ni 1st time aku kesana..walaupun dah masuk tahun ke-4 aku kat Sungai Besar ..kalau bab jalan-jalan ni aku tak sempat..mana taknya...hari-hari aku dok ulang alik dari sg besar--->KL tak sempat nak teroka tempat-tempat menarik di sini,Sebenarnya tujuan sebenar aku ke Teluk intan ni bukanya sajer2 nak ronda...aku nak beli tiket untuk balik kampung..rindu plak rasanya kat kampung...yang amat ku rindu ..dah semestinya kat "My Lover"n anak2 tercinta...dah dekat sebulan rasanya aku tak balik ni...tak sabar rasanya aku nak peluk anak2 ni..
==>Gambar ni di ambil masa aku ronda- ronda bandar Telok Intan,bangunan ini di namakan Menara Condong













Bersebelahan Menara Condong ni aku tak pasti bangunan apa...kedai biskut kot..heheh..hentamla labu...









Lastly..dah tentu gambar aku berlatarbelakangkan menara condong tersebut...
jam 5.30 petang aku n kekawan bertolak pulang ke sungai besar...Wassalam..

0 ulasan:

Post a Comment