Friday, July 31, 2009

Khamis lepas aku bw atie cucuk 1 1/2thn kt klinik smenyih ni...sblm giliran dia, ada sorang budak cina pn kn cucuk gak, bukan main lagi atie ni dok gelak kt budak tu, konon2nya mengejek la budak tu kn cucuk..dia x sedar kejap lg giliran dia lak..hihihi...sapai jer no giliran, aku trus bw masuk bilik, mula2 atie senyum lagi, ble misi sapu ubat kt paha, mula la meraung sekuat2nya, dh la dia tembam, lenguh tangan2 aku dk pegang dia, skali jarum masuk, ngan pantasnya tangan dia tepis dn tolak jarum tu,nasib baik jarum tu x patah, kalo tak, naya anak aku..terpercik abis ubat kt tudung aku, x kisah la kan, tp kesian la atie sbb terkena jarum kt paha dia, berdarah cikt kesan geseran jarum tu, ada la seinci panjangnya...kbetulan "sister" ada kt tmpt tu, dia suh misi cucuk skali lagi kt sbelah paha lagi...aku pegang tangan, sister tu pegang kaki..mmg kuat anak aku tuh, smpai sister sendiri pn ckp kuat btul anak awak ni tendang....dh la nangis ms mula2 cucuk tu x reda lagi, ditambah lak cucuk sblh lagi...lagi la kuat meraungnya..sayu lak aku tgk, atie siap sebut "ibu..akit..akit bu.."
hermmmmmmm, tak pasal2 anak aku kena cucuk kedua2 belah paha gebunya..alhamdulillah mujur leh jalan elok, xde la jln terhicut2...panas badan pn kejap je, mlm tu je la merengek, mayb x sdp bdn...



gambar pesakit...hihihihi


nampak x kesan terkena jarum tu...


masih bleh tersenyum


awat kakak jeling tu..




0 ulasan:

Post a Comment