Wednesday, July 8, 2009

manyak bizi ini bulan la....tambah lak mlm2 x cukup tido, lagi la bertambah sakit kpala aku...sampai tahap x leh nk bangun...mujur ada hubby yg amt mgambil berat pd aku..ni untungnya dok sebumbung ngan suami, apa2 hal senang ble dia ada...da 2 mlm atie mcm x lena nk tido, setiap 2 jam bangun merengek, susu x nk, sapu myk pn x jln...bila aku bukak je lampu, terus diam smbil sengih2, rupa2nya dia x lena tido sbb siang hr tido lama...nk main mlm2, ada ka..adik ni, menguji kesabaran ibu tol la..kt opis lak keje brlambak, pah satu..satu..pah satu..satu..tp aku n kengkawan tetap cool jer, trima keje ngan ati terbuka, buat keje sambil borak, baru la enjoy, kalo dok ngadap keje tanpa bersuara rasa kekok lak, sbb aku mg dr dlu lg suka bt keje smbil bercakap, kalo x caye, tanye bespren aku..btul kan ciqtan..kan..kan..kita dua sama je kan..sampai aku terbawak2 mai opis baru...rs x syok ble bt keje dlm keadaan sunyi, ble berborak2 baru la rs srnok nk bt keje..bagi yg x paham, ni la habit aku..so, paham2 je la...dn kalo ada yg bengkak jer dgr bising2 tu sila pekakkan tlinga yer, jangan nk tambahkan ketensenan aku kt opis...janji aku epi n enjoy ngan keje aku...muahahahahaha...

1 ulasan:

  1. betui..betui..dulu opis ni klu tak der salah sorg dr kita mst lengang jer opis..sunyi sepi! ada kita dua je mula la mcm pasar borong jdnya! bkn apa..kdg2 bersembang, kdg2 bertengkar! hehehe..

    perkara ni dah di turunkan kat qihah n ick..hahaha..setiap ms mst salah sorg akan panggil! bila jumpa tak sembang sgt pun! hehehe

    ReplyDelete