Wednesday, February 13, 2008



aku nk kongsi satu citer seram..ni btul2 trjadi pd aku skeluarga...cenggini citenye..
cm biase la tiap2 awal pg isnin my hubby turun p keje kt sg.bsr dlm kul 4.30pg, tp pd pg isnin 11hb br ni,lam kul 5pg gitu la, my hubby da siap2 nk p keje,lalu my hubby nk nengok la cermin dinding kt ruang tamu..tup..tup...my hubby nanye aku mane cermin, aik??????naik heran lak aku,tetiba jek nanye psl crmin,aku pn p la nengok,Ya Rabbi...mmg betul la cermin dinding xde, yang tggal cume bingkai kayu je..serta merta berderau darah aku,bulu roma pn ape lagi,tumpang skaki la dia naik gak...aku try sentuh bingkai tu,mn la tau kot2 mata aku mamai,maklum le br bgn tido ..ye lah,crmin xde..bingkai jer..ajaib ni..cam citer seram dlm tv plak..aku ingt my hubby sj je nk usik aku pepagi buta ni,aku nanye kot2 dia sembunyi k ape k..my hubby pn heran gak,kami ape lg p la cr mrata tmpt x jumpe gak..kedian tggal la aku nga faqihah je kt umh sbb my hubby da lewat nk p keje, dlm kpala asyik dok pikir mane peginye cermin aku ni,konfius gak...


sampai jek opis aku terus sms ela adikku yg dok kt hostel,sbb ptg kelmarin dia ade kt umh aku,br balik dr kg,aku cite la psal crmin ajaib ni(kira ajaib la tu),dia bgtau ptg kelmarin sblm aku antar dia p hostel,elok je dia pkai tudung ngadap cermin tu..ade lg ms tu...dia pn x tau ke mana menghilangnye cermin..nk crite sbnrnye bingkai cermin tu aku bli kt s'wak 2thn lps,cermin tu lak my hubby pasang kt s.bsr..aku pn ape lg nga pantasnye aku mendail no phone kt kg,niat ati nk nanye papa,suh dia nengok apa yg brlaku..sblh mlmmye br la papa cll aku balik bgtau sbnrnya ade "sesuatu" lam umah aku, "benda" tu sj nk usik aku anak branak,tp "benda" tu da xde,da dihalau jauh2,"benda" tu sj amik cermin sbb klu amik benda lain ttu kami x prasan,klu cermin ni da pasti kami dok nengok tiap2 hari..dan sbb tu gak la faqihah demam, trkejut nga "benda" tu, biase la bdk2 kcik ni mudah nampak makhluk halus ni..


lepas dr peristiwa tu, aku da x lena nk tido mlm..nasib baik la ela mai temankan aku tiap2 mlm..walaupn x lena tido mlm,aku tetap gak tido kt ruang tamu sbb ela xnk tido dlm bilik, panazzz........

0 ulasan:

Post a Comment