Monday, February 18, 2008

jumaat lepas aku nga hubby trgesa2 blk kg sbb tok ayah hubby mninggal ptg khamis...aku kunci la jam dlm kul 2pg, kononnya nk brtolak awal pg..alih2 bgn jam 3.30pg, mula la kelam kabut..prjlanan kali ni rs lama je,mn taknye kalau dh byk kali brhenti..dlm kul 12 tghr kami smpai kt umah tok ayah, sanak saudara kaum kerabat smuanya ada..esoknya lak lepas zohor kami brtolak k umah mama lak, nk jenguk athirah yg aku tggalkan nga nenek dia..semakin tembam nengok dia, ye la klu dah asyik nyusu je memanjang....masa utk aku brsama athirah hanya skejap aje sbb pg ahad aku da brtolak blk kl..x puas mnatap dn brmain nga athirah, rindu blm trubat lg..tp xpe, insy hjg bln ni aku blk kg lg sbb nk anta faqihah kt kg lak, sbb awal bln 3 ni aku nk outstn kt penang...ni aku selitkan gmbar trbaru athirah.....


ahirah dh pandai berbual, ni dok tgh senyum ble aku borak2 nga dia


eh..eh..kekoknye nengkok abie dukung athirah..ekekekekeke

0 ulasan:

Post a Comment