Tuesday, February 19, 2008

meh kakak lak bg susu kt adik..asyik ibu je, kakak pn leh bt gak..tgk ni...pandai tak


ni kisah anak2 aku...ms aku kt kg sabtu lepas, mama ade la citer psl athirah, dia ni kuat sgt nyusu,dan yg trbaru skg ni dia da pandai senyum, borak2, ble kita ckp2 nga dia, mula la mulut pot pet pot pet nk ckp gak..ade la satu cite baru2 ni mama nk salin pampers athirah, ble da bukak pampers, si athirah ni nga slambernye kentut, bkn kentut jer, siap kuar nga najis skali (terkicit), abih muka mama..ish ish kesian lak mama jenuh nk cuci muka...


faqihah pulak klu da dia nmpk sst, smuanya dia nk..xnk bg kt adik lak tu, ble aku usik brg2 dia nk bg adik, mula la jerit dn rebut balik..dia pikir dia la yg brkuasa sbb dia kakak..ekekeke....faqihah ni ckp byk, dia mmg peramah..walaupun aku x faham apa yg dicakapkannya,tp aku tau maksudnya..ada prkataan yg dia sebut elok, xde yg telo..antaranya:


mama,papa,nenek,neneng,kakak,la (cik la),tok,ekal (haikal-spupu dia),cat,moo(bunyi lembu),fish,ikan,miow(bunyi cat), mana, dn byk lagi

1 ulasan: