Sunday, August 10, 2008

hujung minggu nih amat membosankan...mmg la penuh ngan aktiviti, tp tanpa anak2 di sisi, rasa cam x lengkap je hidup ni...tetiba plak rindu kat anak2 comelku...teringat karenah2 mereka yang membuatkan aku x kering gusi dengan perangai masing2...si kakak ngan kemanjaannya, si adik dengan slumbernya...issshhh rinduuuuu nyer...
sabtu pagi aku ngan hubby macam biase lah pegi nengok rumah, byk lg yg lum settle, nk duduk rumah baru nih bukannya senang dan cepat, selagi semuanya x settle, selagi tu la kena pantau setiap masa...ahad nye lak, aku ajak abe lan pegi sg. besar, saje jenjalan smbil hantar hubby ke umah sewanya...sronok gak ble leh jenjalan nih, lgpun kt sn musim durian yg sememangnya murah giler...aku bli bw balik ckit sbb nk jamu along ngan fam dia yg mai berkampung umah aku shari dua nih...best ble ade tetamu mai nih...orang ckp lejeki murah..along mai cni sbb adik ipar dia konvo kt UKM, mai pun kejap jer, ahad ptg smpai, slasa da balik...x sempat nk main2 ngan anaknya haikal..kira terubat rindu aku kt anak2..rancangnya hjg bln ni br nk balik amik anak2 mai cni...biar la nenek mrk melepaskan rindu masing2 kt cucu nyer tuh...utk smentara nih leh la aku berbulan madu ngan hubby..yummiiiii..hihihihi...

pagi ni aku cll faqihah kt kg, sronok dapat berbual2 ngan dia...qihah siap nyanyi lagi, antaranya lagu "katak o katak", "bila gembira"...ckp ngan dia bukannya leh lama2, asyik nk lari jer, mungkin kecik ati ngan aku pn ade la tu...suka ble dapat tau yg dia mkn byk, ade slera nk mkn...tp tu lah, anak aku yg sorang nih, wlau banyak mn skali pn dia mkn, bdn cam tu gak..x naik2, cuma pipi jer tembam...xpe lah, janji dia mkn...yg kecik lak, pantang nmpak orang mkn, mula la sengih2 tergedek2 mai dekat nk mkn gak, kalo x bagi..habis la satu apartment nih dia jerit...mula la mkn x ingat dunia....

0 ulasan:

Post a Comment