Tuesday, August 19, 2008


Atie yang suka makan...sumer benda nak di makanya


tengok tu..tak bekelip..asyik dok gigit mainan

Aaa...skg dah boleh posing..

Kakak yang selalu kontrol ayu...

Assalamualaikum..! Ecececece...cam lagu raya lak tajuk nyer kali nih..aku ngan hubby nih rindukan anak2, sbb tu la tajuknya semacam jer...
tiap2 masa asyik dok tringat kat anak2 jer,sampai terbawak2 lam mimpi...aku lagi la, tiap2 mlm mimpi dok main2 ngan mereka..
sape x rindu anak oiiiii, ble da berjauhan begini, sakit ooooooooo...sib baik la skg ni cuti sek, leh la hubby temankan aku,
ada gak la pengubat rindu....setiap hari kami akn nanye kabar bebudak tu kt kg, athirah ngan kerenahnya yg kuat makan...
lebih2 lagi ade sepupu skali, lagi la...smuanya nk bersaing, kekadang berebut nenek, berebut mkn la, berlumba merangkak,
kononnya nak test power la sape yg paling laju..hihihi...ble call jer, mula la sengih2, kedian mulut keciknya mengomel ntah apa yg dicakapkannya...
yg x bestnya, time aku ckp, dia buat dek jer, siap nangis lg...sedih ati aku....tiba giliran kakak lak..cam adik gak, ble aku call, mulanya layan
la kejap, siap nyanyi lagi, kedian ade la ckit2 dia berceria..mama ckp kakak nih suka mkn kuih, kalu leh, sbiji kuih bingka yang bulat besar tuh dia nak ngadap
sorang2...letih lak tu si nenek nak layan cakapnya, mulut x brhenti ckp...dan yg paling dia gemar skali ialah tak lain dan tak bukan..."MERAJUK"...ya ampunnnn
dia la raja merajuk skali lam famly aku...x leh silap ckit, mula la sembam muka ngan kaki tergedik2...sajer jer sbenarnya dia bt camtu, nak amik
perhatian la kononnya...tapi ade gak time aku call, dia xnak cakap ngan aku, walau sepatah pun...huhuhuhu..sedihnya, walaupun umurnya baru 2 tahun, tp
budak2 zaman skg nih da reti, da faham sumer, aku tau dia kecik ati ngan aku sbb tinggalkan dia...sayang, ibu bukan sgaja tggalkan anak2 ibu kt kg, sayang
kan tau ibu ngan abie sakit baru2 ni...insy. hjg bln ni ibu balik amik kakak ngan adik...sabar ye anak2ku...ketahuilah, ibu ngan abie sentiasa merinduimu dn menyayangimu..



0 ulasan:

Post a Comment