Thursday, August 21, 2008

wah, baca je tajuk...fuh, cam ngeri lak bunyiknyer...cam kengkawan sumer tau, di sepanjang bulan ogos ni, macam2 berlaku pd aku sekeluarga..satu..satu...dugaan menimpa...mulanya athirah demam, cirit dn muntah, kedian, aku ngan hubby di suspect kan leh doc kn denggi...tup..tup..hari ni aku lak naik campak..cehhh cam bebudak lak kena campak nih...kalo diikutkan mmg isnin br ni aku demam, balik je keje trus mkn ubat, alhamdulillah la demam kebah ckit, tetiba bangun jer tido pg td, aku nengok la cermin lam bilik air...aikkkkkk nape lak ngan muka aku nih,cam kena gigit lebah jer, ala2 sembab gitu, kedian aku tgk lak lengan, ada bintik2 merah cam kna gigit nyamuk...aku cuba tanya hubby, risau gak kot2 kn denggi untuk kali ke 2...tp keje tetap pegi la...aku kan pekerja yg baik...ececececeh..lam kul 10.30 gitu, aku kuar p spital pakar an-nur yg kt bangi tu..doc ckp aku kena demam campak dn dapat mc hingga jumaat nih...ble dok kt umah ni bukannya leh dok saja, ada je keje yg aku nk buat...padahal doc bg mc utkaku rest...aku kan rajin...orang rajin bukan leh dok saja2..tul tak upin, ipin????? hehe mujur la hubby ada kat umah, dia la yg tolong aku masak hr nih..nyum..nyum..syoknyaaaaaa....ok la, aku nk rest jap, nt kita sembang2 lagi......ma'salamah

0 ulasan:

Post a Comment