Tuesday, May 19, 2009

Pagi2 lagi aku n fam brtolak p Bakri, Muar, sekitar jam 4.00am gitu...kononnya pakat ngan spupu jumpa kt R&R Seremban, tp aku da tersesat2 kat bandar seremban..hehehe..jam 8.00 am slamat sampai kt sana..pg tu adik aku amir konvo tamat latihan asas kepolisan...3 buah keta p sana..siap bw bekal nasi lemak dn bihun goreng made in semenyih lagi..jam 3 ptg br selesai, lambat tul nunggu sbb amir nk serah senjata lagi katanya..tu yg lambat...kami sampai tertido2 kt surau sana...mmg ramai giler org kt surau tu, tp aiman x kisah, janji leh rehatkan badan..aku sempat gak snap gambar2 kt bwh ni..sbnrnya byk lg gmbar, tp malas nk masukkan sumer..


tu gambar amir..tp x jelas, gmbr yg jelas ada lam laptop

ni la papa aku...

faqihah mmg manja ngan tok ayahnya..





abie + qihah

ish, x aci la abi nih, amik gmbr atie jer, x suruh pun ibu paling sama..

abie + atie

0 ulasan:

Post a Comment