Tuesday, May 26, 2009

saje je aku bli kek ngan wife peg opis aku...sedap ko..kesian tgk faqihah asyik dok sebut "aa beday tu yuk"..nk tggu besday sbnr lambat lg, so aku bli je la dlu, sempena ngan besday hubby aku yg da lepas..hehehe..xpe da lepas pun, janji ingat kan hubby...hihihi...aku x masak ape2 pon, just bt spagetti jer...sronok faqihah ngan atie dpt kek nih, siap nyanyi2 lagi..hehehe...kejap-kejap nk mkn "aa beday tu yuk" katanya...lepas nih aku kena blaja bt sdiri la gamaknya...resepi pon da ciplak lam tenet...



ni la rupe kek coklat kukus...sedap wa cakap luuuu







sronok nk tiup lilin...


atie pun amik port nk tiup lilin, sudahnya dia main2 lak ngan api lilin tu, kena tangan skali br senyap..

4 ulasan:

  1. rajinnya mamy masak.. sedapnya spageti.. hb ku xmkn.. dia mkn ns jer.. tu yg mls msk.. he he..alasan..

    ReplyDelete
  2. ala..spagetti la yg paling simple..yg lain2 pn malas msk...3x tambah lak hubby mkn..hihihi

    ReplyDelete
  3. biasa2 je la...main campak2 jer..hihihi

    ReplyDelete