Monday, May 11, 2009

Sabtu br ni kwsn prumahan aku ada wat meeting, slalunya sebulan skali mmg kompom la...dr kul 8 mlm smpai 11 mlm br abis, siap ngan solat hjat dn kenduri doa slamat skali...balik je dr meeting, hasben aku bagitau yg kwsn perumahan aku tu dh ada yg brani usik mgusik..berderau darah naik ats kepala aku...

ade sorang jiran tu bgtau pintu bilik stor umah dia bergegar cam ada org dok goncang, kedian diikuti suara orang jerkah kpd seseorang...ble dia check, xde lak...yg sorang lagi lak ckp ada "T.Y.L"...lagiii la aku takut...aku ckp kt hasben, takut la dok sensorang..mujur la hubby bagi kata2 semangat...suh ngaji,sblm mlm pastikan kunci umah elok2, doa kpd Allah, mintak jauh dr benda2 ni, ciqtan pun ada kt sebelah...mujur la gak aku ada hafal satu ayat yg diberikan oleh sorang tukang urut ms aku kt puchong dlu..dn alhamdulillah, sehingga skg sebelum tido aku mesti membacanya diiringi doanya sekali..
lgpun mggu ni papa aku mai cni, kebetulan nk p konvo adik aku kt Johor..nt leh mtk papa aku wat solat hajat dn doa kan apa2 yg patut...amin

0 ulasan:

Post a Comment