Sunday, October 25, 2009

Salam sayang sumer...da lama aku x menghapdatekan blog ni...my hubby je la yg rajin ngadap benda nih....almaklum la, bini dia bizi skit sjak dua menjak nih...aku br je balik dr sabah baa..smggu berkampung kt sana, lgpn da lm aku x kuar outstn jauh2 ni sjak pindah opis...

ni nk citer, pg senin aku brtolak, naik airbus,siap dok business class lagi...layanan toksah cakap la, klas gitu,dapat sourviner lagi...kt sn lak nginap kt Promenade Hotel KK, dpt family suite sbb dok 3 org sebilik..katil king size,...pakat tarik slimut la...muahahahaha....tiap2 hr aku n da geng (k.eliz n k.anie) kn p 3 biji skolah, penat woooo...da la panas terik, skolah kt sana lak bkn cam skolah kt cni...teruk nmpk skolah kt pdalaman, sedey lak tgk bangunan skolah...tp syok p sana, abis $ aku menyoping...bkn nyoping utk aku, tp utk adik badik...kira aku ni jenis kakak yg baik la...hehehehe..ok la, aku pn malas nk citer panjang, kita layan je la gmbar2 ni...


permandangan dr atas


keindahan ciptaan Allah..aku snap ms nk balik, time tu kul 6++pm
posing gitu
3 mak teruna dara

dan lagi tu...
aku n da geng...k.eliz n k.anie

nk tunjuk jugak...huhuhu

0 ulasan:

Post a Comment