Thursday, March 13, 2008


mggu ni adalah mggu utk my hubby hantar mai keje, ade driver lak aku ni..hiks..da cuti sek namanya, kena la p anta p amik bini, iye idak?!!hehehe...nk citer la ckit gelagat faqihah kelmarin...smpai je pintu masuk opis, aku suh faqihah jln sendiri, dia ape lg suke la, tergedek2 nga baju kurung smbil tersengih2..abis sumer org yg lalu depan dia tegur,siap lambai2 lg..mesra alam la pulek..ble smpai depan taska, aku suh dia salam..mulanya hulur tgn nk salam, lepas tu ble da nmpk cikgu mai, mula la nangis xnk salam pulak dah...cam biase lam kul 5ptg,aku jemput dia depan taska, tergedek2 smbil menjerit, seronok dapat jumpe ibu, smbil mulut pot pet pot pet dok cerita ntah menda kt aku..myb dok crite pasal sekolah dia la tu...hikhikhik...balik lak aku ikut jln blakang, dkt kolam ikan sbb my hubby tggu kt sn, sj je aku nk suh faqihah nengok ikan, faqihah ni pantang tgk ikan..nmpk jer air, mula la nk bukak baju..nk mandi kononnya..hehehe anak dara aku ni, x kira tempat lak...turun tgga nk ke kolam mmmg tinggi, dia lak x mo aku dukung, nk turun sendiri, dh la tuan tu kecik, nye langkah lak 2 anak tangga skali..hai...penat ibu

0 ulasan:

Post a Comment