Monday, May 12, 2008



Salam kengkawan...rindunya kt blog ni..hr ni aku br msk opis slps smggu kt saratok, sarawak..trasa berat je ati ble tiba hr nk p swak, bkn pe, ble dgr tmpt tu nun jauh d pdalaman, ngan hotel lak nama je popular inn, tp umah kedai jer..tp xpe la da keje, amanah tu...tghr jumaat aku brtolak dr saratok, pjlnan mkn ms hampir 2 jam utk smpai airport Sibu, flight kul 5.10ptg, maknanya 2 jam la dok melangut kt airport Sibu..lepas tu transit lak kt Kuching 1 jam..yg lucunya ble da smpai airport Kuching, aku ngan kwn2 mula trasa lapar dn brpakat nk mkn marrybrown kt sn..ble da tempah, tetiba lak k.zura ckp dh "calling"..aku ngan ciqtan mula la kelam kabut, mana taknye, mknan dh tempah...kedian suh la pekerja tu bungkus, kami mula la jln ngan lajunya, takut tertinggal flight, kan naya lak..da la nk cepat2, tersilap p masuk kt imigresin lak..adoiiiii....fuhh lega ble da dok dlm flight, air bus lg tu, kira selesa la ckit..ble time mkn, aku ngan ciqtan mkn la ayam marrybrown...uih best, cam dok business class laks....hehehehe...kul 8.30mlm smpai KLIA, kedian bergegas lak aku sorang2 p kejar ERL 8.50, smpai kt kaunter tiket, elok je train da lepas...aduh...kena la tggu train 9.20mlm laks...kesian lak kt hubby aku smpai tertido dlm keta tggu aku...sori ye abg, ni train la nye pasal...

0 ulasan:

Post a Comment