Friday, May 2, 2008

alahai..lamanya x update blog ni, xde benda yg nk diciterkan...biar la buat2 ade benda la nak taip..30hb br ni opis aku ade wat meeting kul 2.30 ptg, lam kul 11.30pg aku ngan ciqtan p la bli nasi beriani dn kek sebijik utk meeting nt...otw balik, ade la JPJ ngan Polis wat roadblock plak..dlm ati da berdebar2 tanda ade sesuatu yg akn brlaku...pehhhhh mmg betul firasat aku, skali terkena daaaaaa...abg jpj suh aku park keta tepi, ngan muka tebal setebal roti boom aku park le keta tepi, tp x kuar pn...pegawai tu mai kt aku, nk check cermin keta, gelap wooooo, kesian aku ngan ciqtan, da la perut berkeroncong laparnya, abg jpj lak nk memikat aku ngan ciqtan laks...hehehehe...perasan la aku ni...mulanya dia nk bg surat suh aku p tukar tinted dn bw surat tu k opis diorang, bukti da bukak tinted tu...nasib baik la pak jpj tu ore negeri aku gak, dapat la cover ckit, maybe dia terpegun ngan "kelawaan" aku kot sbb tu dia lepaskan...hahahahahahahahaha...skali angkat bakul sendiri da....

1Mei hr pekerja, wpun sumer opis tutup dn x keje, tp aku kt umah keje jugak...tetiba lak boring dok umah, pepagi lagi bgn masak, lepas tu kemas umah...ble dok rilek kejap, rs boring dtg balik..kemas lagi...sampai la kul 12tghr, br la p kedai bli lauk lak...aku bukannye leh dok diam klu dok umah, ade la nk bt tu nk bt ni..rajin x aku???! hik..hik..

0 ulasan:

Post a Comment