Tuesday, May 27, 2008








Pemandangan Jambatan P.Pinang dari Hotel















Pemandangan suasana bandar Seberang Jaya dari atas














Tv Plasma besar dalam Hotel (Tv jer besar tapi siaran Astronye hampeh!)













ni pulak, laptop aku..24 hours online tenet...coz kat cini ada WiFi free tau..so aku layanlah...heheh











Pada hari ke 2 dan 3 ni aku takde apa program yang menarik, cuma stay kat hotel jer..sambil melayan kerenah anak pompuan aku ni...dari pagi sampai petang...sambil-sambil tu ni peluang aku nak merait kertas exam muridku, nak siapkan dalam cuti ni..bila buka sem nanti senang bagi markah aje...

waktu tengahari, aku bawak anak jejalan dekat kawasan bandar ...penat jugak asyik dokong je kakak ni.. bukannye dia taknak berjalan..tapi aku risau..kereta kat sini laju sangat.

waktu malam lak..tiba masa aku jejalan dengan isteri tersayang.. makan malam dekat Kiey's , tempat makan ni memang famous kat sini....tapi ada satu benda yang aku tak puas hati bila makan kat sini... Servisnya terlalu lembab ..bayangkan aku oder Char Kue Tiow dari jam 9.00 malam jam 11.00 baru sampai.. mau aje aku nak mengamuk..tapi alhmdulillah masih boleh sabar lagi..makanan yang paling best kat sini adalah Char Kue Tiow ...manakala makanan lain HAMPEH !

Bersambung........

0 ulasan:

Post a Comment