Wednesday, May 14, 2008


x sampai seminggu lg aku nk exam, tp masih lg dok relax, sempat lg ngadap blog ni...21hb ni aku amik PTK yg ke 3x...kali ni aku amik exam khusus utk audit jer, yg umum tu lain kali la amik, malas nk hafal byk2...ntah ble la nk dpt aras 4 ni..asyik dpt aras 3 jer...padan muka aku gak, sape suruh x study awal2...tgk ni dah la, org klu nk exam, sbln da study, aku ni..smggu lg x tau ke mana lg....aku dr dlu lg klu start nk bc buku, mata mula la mgantuk, mulut mula la mnguap..otak mula la mlayang ntah ke mana..aduhai..nasib la blalang..mlm td br start study, tu pn ngadap tv, siap layan cite indon lg..hehehe...kt opis pg ni pn kononnya nk study, belek2 buku, mata lak ngantuk, ble pekena air nescafe panas...uiihhhhh lega rasanya...insy esok aku nk half day, balik kg amik anak, mai cni balik myb hr isnin...ptg smlm aku cll dn ckp ngan faqihah, lama gak la dok borak2 ngan dia, kali ni dkt 1/2 jam dok ckp ngan dia, sllunya dia x nk ckp dn sllu lr ble dgr aku cll...tp kali ni lain lak..nk tau nape???sbbnya aku bgtau dia nk balik esk dn bw dia mai cni...aku cite la kt dia yg aku dn hubby ade bli almari baju, kerusi dn meja study utk dia dn bantal golek kartun utk dia dn adik..seronok la dia dgr..pas tu ble aku ckp aku rindu dn sayang kt dia, mula la merenggek manja...sayu lak ati aku..ni yg buatkan aku x sabar nk jumpa anak2...kedian mama aku ckp si faqihah ni 5,6,7x dok tukar telinga...maybe panas telinga dgr aku ckp byk..hehehe, cam org bercinta lak.............

haiiiii ble la ms aku nk study lg niiiii...sbenarnya aku teruja ble nk balik kg ni..ye la da lm x jumpe anak2...tu yg malas nk pikir psl study sgt...nasib baik bos da kuarkan draf report, cuma tggal nak edit oleh aku dn kengkawan jer..bos da bhagikan tugas sorang satu, ciqtan edit report, k.zura bt ringkasan eksekutif dn aku table of contents...ble report da kuar dn ada ats meja bos, br senang duduk ckit...lgpn skg ni bos nk report dlm ms smggu slps balik outstn..ok la aku nk smbung study ckit lg ni...doa2kan la ye...amin

0 ulasan:

Post a Comment