Tuesday, May 20, 2008

itu lah persoalan yg timbul dlm otak aku...utk hr ni aku kira merdeka la sbb exam da lepas...nt tggu result la plak cmne..ntah merdeka k blm lg...ada ati lak aku ni nk merdeka ngan exam td..dalam banyak2 soalan, x smpai sparuh yg aku rs leh jwb betul2...soalan ade 8, kena jwb 5, yg aku rs leh jwb, ade la lam 3 soalan, yang 2 soalan yg aku hentam kromo jer...sbb yg aku xleh jwb tu mmg aku x study bab tu..mlm td langsung x sentuh buku, bz lak, mn nk kemas umah lg, nk basuh kain baju lg, nk iron baju keje lg, nk msk utk anak lg...lg dan lg...hehehe...apa2 pn..tungggggguuuuuuu result nanti....abis je peksa td, aku dn kengkawan trus balik opis, sllunya lepas peksa kami balik umah, tp skg ni ade peraturan baru lak, klu nk claim, mesti masuk opis...ikut je la..janji dpt claim, klu x, rugi je minyak keta p jauh2, bukannye dekat Nilai tu..

0 ulasan:

Post a Comment