Sunday, March 6, 2011

salam sumer..

Entry kali ni aku nk citer psl EBM, ni kira smbungan dr entry sblm ni lah..Alhamdulillah syukur sgt2 krn Allah tlh memberikan kesenangan buat aku n family..

Sronok ble bukak blog kengkawan, penuh stok susu lam freezer..alhamdulilah, murah rezeki kwn2 yer..wlaupun aku xde stok susu, tp alhamdulillah aisyah dpt menikmati fresh milk setiap hari..mana taknye, EBM yg dipam hr ni adlh utk bekalan esok hari...nyesal lak aku x buat stok awal2..tp tetap brsyukur krn EBM x penah putus, sentiasa ada rezeki utk anakku...alhamdulillah...Kalo kt opis aku dpt sediakan 15 - 18 oz, klu rajin balik pam plak kt umah, kalo rajin la..kalo malas xde nyer aku nk pam..hehehe..daun palas byk sgt tumbuh dlm diri aku nih...huhu...nt stok 2 akan jadi bekalan aisyah utk esok harinya..maknanya lam freezer aku tuh ada fresh EBM je la...org ckp fresh EBM yg terbaik utk by sbb khasiatnya masih ada...hehehe..(saje nk sedapkan hati sbb xde stok nih) aisyah ni dikategorikan bby yg kuat nyusu, x padan ngan kecik...umo br 3 bulan tp berat dh 6.5kg..mana taknye kalo setiap kali nyusu bdn paling lama 1/2 jam, paling kejap 15 minit, sakit pinggang2 ble dia bangun nyusu tgh2 mlm...kalau ngan botol lak skali mnum 4oz....

Apa2 pn aku sronok sgt2 sbb kali ni aku dpt bagi full EBM kt anak aku..terima kasih Ya Allah, Kaulah Yang Memberi Rezeki kpd kami..bukalah pintu rezeki kami dengan seluas2nya Ya Allah..Hanya kepadaMu aku mohon..amin..

0 ulasan:

Post a Comment